مقالات و مطالب اتاق فرار
امروز 7 اردیبهشت 1403 ساعت 8:10 ب.ظ
فیلم و سریال
امروز 7 اردیبهشت 1403 ساعت 8:10 ب.ظ
سکوت بره‌ها

فیلم سکوت بره‌ ها

فیلم نفس نکش

فیلم نفس نکش 2016

ماجراجویی و بازی
امروز 7 اردیبهشت 1403 ساعت 8:10 ب.ظ
Please select listing to show.
اتاق فرار در شهرهای ایران
امروز 7 اردیبهشت 1403 ساعت 8:10 ب.ظ
اتاق فرار یزد

اتاق فرار یزد

اتاق فرار تهران

اتاق فرار تهران

اتاق فرار آبادان

اتاق فرار آبادان

اتاق فرار چیست؟

پخش ویدئو

اتاق فرار چیست؟ شاید بارها نام اتاق فرار یا اسکیپ روم به گوشتان خورده باشد. اما دقیقا ندانید که چیست؟ تفریحی که هیجان را با سرگرمی های فکری در می آمیزد و فضای متفاوتی را پیش رویتان قرار میدهد شما با  انتخاب این تفریح هم طمع هیجان را میچشید هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید وهم ذهن خود را به چالش می کشید، البته خنده و شادی هم در این خوشگذرانی جای خود را دارد.

در سال‌های اخیر با پدیده نوظهوری به این نام از طریق سایت‌ها، صفحات اینستاگرام و یا صحبت با دوستان خود آشنا شده‌ایم که می توانیم جز تفریحات هیجان انگیز در تورهای ایرانگردی بدانیم و توانسته در مدت کوتاهی، مخاطبان خود را جذب کند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم

اتاق فرار یا اسکیپ روم

اتاق فرار یه بازی باحال و کاملا تعاملیه که در محیطی واقعی انجام می شه!

تو این بازی شما و تیمتون با کمک هم و استفاده از مهارتهای شخصی هر بازیکن سرنخ ها را پیدا و دنبال میکنید تا معماها را یکی یکی حل کنید و از پس چالش ها بر بیایید!

البته اینم اضافه کنم زمان بازی مشخص و محدوده موفقیت شما فقط در صورتی امکان پذیره که قبل از اتمام زمان همه مراحل رو پشت سر گذاشته باشید!

اگر ترسیدید یا نگران شدید…

باید بگم خیالتون راحت! تیم طراح بازی در طول مسیر شما رو همراهی میکنه و کمک میکنه، حتی در صورت نیاز هینت هم بهتون میدن!

آیا اتاق فرار مهمه؟

آیا اتاق فرار مهمه؟

در کنار جذابیت های اتاق فرار، چه چیزی آن رو انقدر مهم کرده؟

اتاق فرار چیست؟

تجربه اتاق فرار در کنار سرگرم کننده بودنش در واقع یک کلاس آموزشی برای تجربه و تقویت کار تیمی و تیم سازیه

شما تو اتاق فرار تنها نیستید و هم تیمی هاتون همراهتون هستند. پس موقعیتی رو تجربه میکنید که باید در کنار افراد دیگه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کنید.

زمانی که شما به تنهایی کاری رو انجام می دید افکار و ایده هاتون به ندرت به چالش کشیده می شه اما وقتی اون رو به صورت تیمی انجام بدید ابهامات کار کمتر میشه، چون با وجود هم تیمی هاتون هم زمان از چند زاویه مختلف به موضوع پرداخته میشه و اینطوری خیلی سریعتر به نتیجه مطلوب می رسید.

وقتی به صورت تیمی کار میکنید، دلتون نمی خواد بقیه رو نا امید کنید و این یعنی انگیزه شما نسبت به حل موانعی که سر راهتون قرار می گیره قوی تر شده و به شما کمک می کنه تحت هر شرایطی دست از تلاش برندارید و کار رو متوقف نکنید.

اهمیت رفتن به اتاق فرار...

اهمیت رفتن به اتاق فرار...

. تیمی کار کردن رو یاد میگیرید.

. در مقابل حل مسائل مختلف مهارت کسب می کنید.

. اتاق فرار اعتماد به نفس شمارو تقویت می کنه.

. مدیریت درست زمانتون رو یاد می گیرید.

. یاد میگیرید وقتی اشتباه کردید، دنبال جبران اشتباه و حل مسئله باشید نه حسرت خوردن و پشیمونی!


شاید تصویر ذهنی ما از اتاق فرار محدود شده باشه به یه اتاق تاریک و مرموز با چند تا قفل ترکیبی و… اما تاثیر همین اتاق تاریک تو زندگی ما چیزی فراتر از سرگرمی و هیجانه…

تاریخچه اتاق فرار

در اصل بازی های فکری معمایی اسکیپ روم از بازی‌های ویدئویی گرفته شده است. از دیگر منابع الهام گرفته‌شده: فیلم‌ها و سناریوهای داستانی هستند که در آن بازیکنان باید به‌طور دقیق به دنبال سرنخ‌هایی باشند که برای بازی طراحی شده است. شرکت ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007، بازی‌های ویدئویی را به بازی‌های زنده و تجربی اسکیپ روم تبدیل کرد. هدف تاکائو کاتو (Takao Kato) بنیان‌گذار این شرکت، طراحی گونه‌ای از بازی بود که بازیکنان به‌طور کامل در آن تجربه غوطه‌ور شوند.

بعد از آن بود که در کشورهای آسیایی و سپس در اروپا شهرت پیدا کرد و نهایتاً در سال 2013 نیز وارد کشور آمریکا شد. بوداپست در کشور مجارستان یکی از شهرهای پیشگام در این سبک از بازیها در اروپا است. در سال 2011 شرکت Parapark تأسیس شد. بنیان‌گذار آن آتیلا گیورکاویکس (Attila Gyurkovics) ایده ایجاد یک بازی فرار به‌صورت واقعی را داشت بدون اینکه از توسعه این بازی در آسیا اطلاع داشته باشد. آتیلا هنگام کار بر روی پروژه‌های تیم‌سازی جدید، به این ایده رسید. یک سال بعد، اصل بازی با اعطای اولین نمایندگی با نام هینت هانت (Hint Hunt) در مجارستان افتتاح شد.

در همان سال، شرکت SCRAP در ایالات متحده تحت عنوان «بازی واقعی فرار» شکل گرفت. هیئت هانت به‌سرعت این مفهوم را به انگلستان و سپس در سال 2013 به فرانسه صادر کرد. در کانادا نیز این مفهوم در سال 2013 شکل گرفته است.

رزرو آنلاین اتاق فرار

رزرو آنلاین اتاق فرار کار ساده ای می باشد، برای انتخاب بازی موردنظر، حتماً به سایت مجموعه مربوطه مراجعه کرده و تمام اطلاعات مرتبط با بازی اهم از: ژانر، تم، سناریو، مکان مجموعه، تعداد بازیکنان مجاز، هزینه به ازای هر نفر، درجه سختی بازی، امتیازات و نظرات بازیکنانی که پیش از شما این اتاق را بازی کرده‌اند را با دقت بخوانید و بعد اتاق را رزرو کنید.

نکته قابل‌توجه این است که این بازی‌های معمایی مانند هر تفریح دیگری به سلیقه و روحیات افراد بستگی دارد بنابراین به‌هیچ‌ عنوان امکان ارائه معیارهای مشخص برای تصمیم‌گیری به همه گروه‌ها وجود ندارد؛ اما مسئله مهم آنجاست که موارد مذکور حتماً باید توسط اعضای تیم یا حداقل یکی از بازیکنان موردبررسی قرار گیرد تا تصمیم درست اتخاذ شود.

لازم به توضیح می باشد که بهترین روش رزرو آنلاین از طریق سامانه رزرواسیون وب سایت های خود مجموعه ارائه دهنده خدمات می باشد، ما همچنین در وب سایت آل اسکیپ تمام سعی خودمان را میکنیم که این راه ارتباطی و به بهترین شکل ممکن برقرار کرده و راحتی و امنیت رزرواسیون را برای بازیکنان حرفه ای بوجود آوریم.

تکته: در صورت غیر فعال بودن وب سایت مجموعه ها برای رزرو با شماره های آنها تماس بگیرید. (رزرو مستقیم از مجموعه بهترین روش و مطمئن ترین راه می باشد).

بهترین اتاق فرار

امروزه در کشور ما اسکیپ روم های زیادی توی اکثر شهرها هستند که با کیفیت های مختلفی مشغول هستند. برای انتخاب یک مجموعه یا یک بازی خوب بهترین و مطمئن‌ترین راه نظرات بازیکنان است.

اما نکته بسیار مهم اینه که خیلی بستگی به سلیقه شخص هم داره، تا حدی که در یک تیم چهار نفره شاید دو نفر اصلا لذتی نبرن ولی دو نفر دیگه عاشق اون بازی و تجربه ایی که داشتن بشن پس خیلی حساس نباشید…

اگر برای اولین بار بازی می‌کنید حتما از گیم‌ مستر‌ها کمک بگیرید و این رو بدونید که هر بازی کاملا با بازی دیگه متفاوته پس توی انتخاب دقت کنید و ژانر مورد علاقتون رو اولویت انتخاب قرار بدید که تا وقتی وارد فضای بازی شدید با چیزی روبرو بشید که توقع دیدنش رو داشتید. به توانایی های مورد نیاز برای سناریوها و ویژگی های آنها دقت کنید؛ برخی به کار تیمی بیشتر احتیاج دارند و برخی هوش زیادی می طلبند. البته بازی هایی هم هستند که نیاز به فعالیت بدنی دارند یا دلهره بسیاری را برای تان ایجاد می کنند.

چگونه اتاق فرار بازی کنیم؟

ای بازیها با تلفیق ماجراهای واقعی و داستانی شما را به تجربه ای متفاوت دعوت می‌کنند. امروز در پایتخت شگفت‌انگیز ایران یعنی شهر تهران و دیگر نقاط کشور فرصت خوبی برای کسانی که اهل تجربه هیجان و چالش هستند، فراهم‌ شده است تا به صورت گروهی در یک فضای واقعی اما در زمان محدود در کنار یکدیگر مبارزه کنیم، فکر کنیم، شکست بخوریم و یا پیروز شویم.

Escape Room Game یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند.

معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل کنند. این بازی به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول های زندان، رستوران، هتل، کلبه دورافتاده و حتا ایستگاه های فضایی طراحی می شود. هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند.

در یک بازی به شما ماموریت فرار از زندان می دهند، در دیگری باید از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید و در جایی دیگر در نقش کارآگاه به دنبال قاتل بگردید و ….

همانطور که می‌دانید سناریوهای هر کدام از بازی ها متفاوت هستند و هر کدام به تعداد خاصی از اعضا نیاز دارند تا بتوانیم معمای پیش رویتان را حل کنید. بنابراین کافیست تا یک ساعت از موبایل و تبلت فاصله بگیرید و درگیرِ یک سناریو جذاب شوید.

اتاق فرار بازیه سختیه؟

به طور معمول معماهای اسکیپ روم ساده یا پیچیده هستند. برخی از آنها واقعا به فکر و تفکر خلاق نیاز دارند و یا در بعضی از مراحل کافیست تا کمی به اطراف خودتان توجه کنید تا بتوانید معما را پیدا کنید. پیشنهاد ما در این مقاله این است که هرگز قبل از رزرو بازی درباره ماجرای داخل بازی پرسجو نکنید و به خودتان این فرصت را بدهید که بتوانید یک معمای واقعی را حل کنید تا بتوانید لذت بیشتری از زمانتان ببرید.

نکته: در حالی که شما غرق در معما ها و سناریو بازیتون هستید یک‌نفر تمام مدت شما رو نگاه میکند و صدای شما را میشنود. اگر از روند بازی خارج بشید از راه های مختلف کمکتون خواهد کرد اگر اتفاقی بیوفته اون شخص همیشه اونجاست تا مطمئن شود شما هیجان انگیزترین یک ساعت زندگی خود را سپری میکنید.

یک گیم مستر خوب ساده ترین بازی رو برای شما و تیمتون فوق‌العاده جذاب میکنه و گیم مستر بد میتونه فوق‌العاده ترین بازی رو تبدیل به یه خاطره بد کنه و شما هیچ کاری ازتون بر نمیاد به جز یک تصمیم مناسب… .

ژانرهای اتاق فرار

ژانر اتاق فرار

ژانرهای اتاق فرار بسیاری در گوشه و کنار دنیا وجود دارند ولی همگی معمولاً از اصول مشخصی پیروی می‌کنند. علت هم این است که فکر، روحیات و احساسات انسان‌ها در همه جای دنیا به یکدیگر نزدیک هستند.
ژانر‌های مختلف هم قطعاً باهم‌ همپوشانی دارند و قاعدتاً نمی‌توان به هر بازی فقط یک ژانر را اختصاص داد و مرزی قائل شد.
همان‌طور که می‌دانید این بازی‌ها بسیار خلاقانه هستند و طراحان طبق فاکتورهای متعدد و سلیقه‌ی شخصی خود و جامعه مخاطب، بازی را طراحی می‌کنند ولی به‌صورت کلی در ایران، از یکسری از ژانرهای کلی پیروی می‌کنند.

همواره در مباحث زیبایی شناختی که منجر به مفهوم کلی نقد و بررسی وحتی تولید و ساخت می شود، مانند دیگر بخش های هنر شامل سبک و ژانر می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این بازی بعد از اصول اولیه طراحی و پایه رمز راز گشایی برای تقویت جذابیت و طرفداری و ارزش گذاری دستخوش ایده پردازی از یکی از مهمترین شاخه های اصلی هنر تئاتر می باشد که کمتر به آن توجه یا فکر کرده ایم. زمانی که بازیکن آگاهانه وارد فضایی که از پیش ساخته شده می شود و بعد از تماشای دکور،  صدای موزیک متن، بو و نور ناخواسته وارد دنیای متن (خط داستانی) به عنوان بازیگر می شوند و خود را مسئول به موضوع مطرح شده در زمان واقعی می داند و وضعیت خود را به عنوان یک رهبر یا عوامل گروه قبول می کنند چیزی بجز هنر و کارکرد تئاتر در آن می بینید؟ بنابراین دانستن سبک ها و بررسی ژانر امروزه یکی از مهمترین عناصر تحلیل های نقد و بررسی به شمار می رود.

اتاق فرار اقتباسی

مفهوم کلی کلمه اقتباس، برگرفته شده از یک داستان یا سناریو نوشته شده یا اتفاقی واقعی می باشد می باشد.
در بازی های فکری اتاق فرار هم بازی اقتباسی به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین بازی های طراحی شده توسط صاحبین مجموعه ها تبدیل شده. اتاق فرار های اقتباسی بر گرفته شده از یک فیلم و یا یک داستان واقعی بسیاری را تا به امروز شاهد بودیم.
ساخت و اجرای اتاق فرار اقتباسی یکی از دشوار ترین ایده ها برای اجرا به حساب می آید، به دلیل آن که قطعا افرادی از نسخه موجود آن داستان مطلع و آگاه هستند پس باید به نحوی استادانه ساخته و اجرا گردد.
به اتاق فرار های بسیاری می توان اشاره کرد از جمله اتاق فرار نفس نکش برگرفته شده از فیلم نفس نکش و همچنین موارد دیگری مانند: اتاق فرار تبرئه ، اتاق فرار دخت و…

مخاطبین

طرفداران اتاق فرار برخلاف تصور، از قشر خاصی از جامعه نیستند و این بازی به‌عنوان اعتیادآورترین و یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های جهان شناخته می‌شود که قادر است عموم افراد جامعه را تحت تأثیر قرار دهد. مخاطبین اصلی اتاق‌ها معمولاً گروه‌های دوستانه هستند؛ اما در حال حاضر بازی های فرار به مدارس، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، میهمانی‌ها، مراسم‌ها و مناسبت‌ها هم راه پیدا کرده است. البته با ساختاری متفاوت اما مرتبط. سن بازیکنان مطمئن نیستم که کسی آمار دقیقی داشته باشد؛ اما تجربه شگفت‌انگیز ما نشان داده که محدوده سنی شرکت‌کنندگان در بازی از 8 ساله هست تا 70 سال که محدودیت آن به سناریو و ژانر نیز بستگی دارد.

با توجه با آمار حدودی به‌دست‌آمده از مجموعه های موجود، درصد تخمینی شرکت‌کنندگان در محدوده‌های سنی مختلف عبارت‌اند از:

14 درصد کمتر از 18 سال
20 درصد از 18 تا 25 سال
27 درصد از 25 تا 30 سال
24 درصد از 30 تا 44 سال
15 درصد بیشتر از 45 سال

ازآنجایی‌که بازی‌ها نیز مانند فیلم ‌ها می‌توانند به ‌نوبه خود تأثیرات منفی و حتی مخربی را بر مخاطبان خود داشته باشند، طراحان فرار نیز در مشخص کردن محدوده سنی با توجه به ژانر و سناریوی بازی به‌ خصوص برای کودکان و نوجوانان دقت کافی را داشته‌اند و همیشه آن را یادآور می‌شوند.

اگر برای بچه‌های زیر 16 سال طراحی شده باشد صاحبان مجموعه‌ها باید منتظر آن باشند تا والدین بچه‌ها به سراغشان بیایند، زیرا والدین همیشه به دنبال چیزهای جالب و سرگرم‌کننده برای آن‌ها هستند. سنی که بچه‌ها بیشتر درگیر معما می‌شوند بالای 9 سال هست، معمولاً زیر 9 سال، پس از گذشت لحظاتی از بازی، بچه دچار خستگی و بی‌حوصلگی می‌شود. اگر ترسناک یا دلهره‌آور باشد احتمالاً با بسیاری از افراد بین 18 تا 30 سال روبرو خواهیم بود چون این افراد به دنبال آدرنالین بیشتری هستند. بازی‌هایی که سناریوی لطیف‌ تری دارند، قابل‌توجه افراد بالای 35 سال هستند که معمولاً با فرزندان خود مراجعه می‌کنند.

چرا بازی می کنیم؟

بیشتر ما زندگی شلوغی را تجربه می‌کنیم و درگیر مسائل مختلف روزمره هستیم. از طرف دیگر اتاق‌ها به ما این امکان را می‌دهد که از مسائل روزمره خود دور شویم و در نقش یک شخصیت خاص، تجربه جدید و جذابی را به دست آوریم، مثلاً شخصیت یک کتاب یا فیلم. این بازی تنها حدود یک تا چند ساعت کم طول می‌کشد اما تجربه بی‌نظیر و همه‌جانبه اتاق‌، مردم را به واقعیت متفاوتی سوق می‌دهد.
اینکه آیا شما از یک آخرالزمان زامبی، یک زندان یا یک سفینه فضایی در یک کهکشان دورتر فرار می‌کنید، یک تجربه خاص و باورنکردنی خواهد بود که باعث ایجاد شوق در زندگی شما می‌شود که تا هفته‌ها و ماه‌ها می‌توانید راجع به آن با دوستان و هم‌تیمی‌های خود صحبت کنید.
بازی اسکیپ روم تجربه‌ای فراتر از بازی‌های ویدیویی است. به‌جای اینکه فقط به صفحه‌ نمایش کامپیوتر یا تلویزیون خیره شویم، به‌صورت واقعی در یک داستان قرار می‌گیریم و در فعالیت‌های ذهنی و فیزیکی شرکت می‌کنیم.
یکی دیگر از دلایل محبوبیت اسکیپ روم، عشق ذاتی انسان‌ها به بازی‌هاست. بازی کردن، برنده شدن، غنیمت و پاداش به دست آوردن و موفقیت همیشه برای افراد خوشایند است. تلاش برای پیروزی در طبیعت انسان است. و نیز از تمایل انسان به کنجکاوی سود می‌برند. ما کنجکاو و ماجراجو به دنیا آمده‌ایم و کشف و حل اسرار در خون ماست. به همین دلیل جای تعجب ندارد که بسیاری از افراد جذب آن می‌شوند.

تأثیرات آن چیست؟

تاثیرات اتاق فرار
  • رشد مهارت‌های تیم‌سازی
  • بهبود ارتباطات و توانایی اجتماعی
  • ارتقای سطح رضایت و خوشحالی
  • رشد تفکر انتقادی
  • ارتقای مهارت‌های حل مسئله
  • ارتقای خلاقیت
  • بهبود حافظه
  • افزایش انگیزه
  • کاهش استرس

این یک بازی همه‌جانبه، در زمان واقعی، مبتنی بر تیم، پر از ماجراجویی است که در آن بزرگ‌سالان و کودکان برای حل معماها به دنبال کردن سرنخ‌ها و رمزگشایی می‌پردازند تا با یافتن راه‌حل، از مخمصه فرار کنند.

اسکیپ روم به ما این امکان را می‌دهد که در قالب یک تیم به ماجراجویی بپردازیم. کار تیمی، احساس اعتماد به‌ نفس و کشف رازهای حل‌نشده از مواردی هستند که افراد را به‌شدت جذب می‌کنند و بدون توجه به جنسیت، سن یا پیشینه برای هرکسی می‌تواند جذاب باشد و نیازی به دانش و صلاحیت خاصی ندارد.

این بازی با سلامتی چگونه ارتباط دارند؟

در ایران مطابق مطالعات اخیر مزایای بسیاری برای بازیکنان آن در طی زمان داشته است. بازی فرار به کاهش استرس کمک کرده‌ است. بسیاری از این بازی‌های، جنبه روان‌شناختی دارند. با دست یافتن به پازل‌ها، سرنخ‌ها و غنائم، مغز دوپامین آزاد می‌کند که به‌عنوان یک سیستم پاداش و رضایت‌بخش عمل می‌کند. این دوپامین مزایایی از قبیل بهبود حافظه، انگیزه و افزایش تمرکز و مهارت‌های اجتماعی را دارد.
و همچنین در تحریک حواس کمک کرده‌اند. فضای موجود در اتاق، حواس بازیکنان را تقویت می‌کند. این حواس شامل حس بویایی، بینایی، شنوایی، چشایی و لامسه است.

این بازی ازلحاظ روان‌شناختی برای القای یک اتفاق ناگهانی برای زنده ماندن ساخته شده است که می‌تواند همه این حواس را درگیر کند. همچنین در هماهنگی اعضای بدن مانند دست و چشم نیز کاربرد دارد. این امر امکان‌پذیر است زیرا اتاق‌ها ماهیت بدنی معماها را به‌صورت لامسه به وجود آورده و نیاز به همکاری مستقیم یا تعامل دارند.
اتاق‌ها تا حدودی موجب فعالیت بدنی نیز می‌شود. طبق اعلام انجمن قلب ایران، همه افراد باید حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی در روز داشته باشند. با قضاوت در مورد ماهیت ساختار مشاغل امروزی، تحقق این امر دشوارتر است زیرا افراد به‌ندرت وقت خود را برای ورزش اختصاص می‌دهند.
بااین‌حال، اتاق‌ها جایگزین خوبی است. علاوه بر استقامت، فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، پریدن و دویدن نیز ممکن است در فضای اتاق بسته به شرایط، ایجاد شود. این فعالیت‌ها به‌عنوان ورزش محسوب می‌شوند و می‌توانند خطرات فشارخون، کلسترول را کاهش داده و سکته‌های مغزی را به حداقل برسانند؛ بنابراین، اتاق به تمرین فرآیندهای ذهنی، شناختی و بدنی ما کمک می‌کند. این‌ها تنها برخی از مزایا و فرصت‌های بیکران اتاق محسوب می‌شوند. اتاق اصولی، پکیجی از سلامت جسمانی و روانی است که می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف کند.

مزیت این بازی نسب به بازی های دیگر چیست؟

هیجان ناشی از اکتشاف و حل معما

هیجان ناشی از بازی گروهی در کنار عزیزان

افزایش کیفیت و راندمان کار گروهی در بین گروه ها

افزایش حس ازخودگذشتگی و عشق در بین همگروهیان

افزایش کیفیت تمرکز و دقت در بازیکنان

ایجاد مهارت برقراری ارتباط با دوستان

هر اتاق با یافتن هر سرنخ هیجانی غیرقابل وصف برای بازیکنان پدید می‌آید، باز شدن هر قفل شبیه به باز شدن دریچه‌ای به دنیای ناشناخته هاست، در پشت هر قفل اتفاقی است که پیش از آن بازیکنان هیچ اطلاعی از آن نداشته‌اند.

دیگر وقت آن رسیده که کمی از گوشی ها و فضای مجازی فاصله بگیریم و کمی به بازی های هیجان انگیز و گروهی روی بیاوریم ،امیدواریم مطالب گفته شده در مورد اتاق و مزایای انجام آن شما را ترغیب به انجام این بازی کرده باشد .

اشتراک گذاری
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}