قوانین وب سایت

قوانین وب سایت آل اسکیپ در جهت عدالت و همدلی کاربران سایت نوشته شده و مدیر سایت با جدیت آنرا اجرا میکند.

الف) قوانین عمومی وب سایت

ماده 1- این توافقنامه متعلق به آل اسکیپ دات آی آر (www.allescape.ir) و کلیه حقوق انتشار آن محفوظ است و علاوه بر مفاد آن، آل اسکیپ به عنوان یک سایت ایرانی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید و رعایت تمامی مفاد قوانین جرائم رایانه ای الزامی است.
ماده 2- استفاده از سایت آل اسکیپ طبق شرایط و قوانین تجارت الکترونیک مصوب مجلس شورای اسلامی ایران می باشد. این مقررات تحت داوری دادگاههای ایران قابل اجراست.

ب) اطلاعات خصوصی کاربران

ماده 1- آل اسکیپ متعهد میگردد که ایمیل، شماره تماس و مشخصات خصوصی کاربران حقیقی را حفظ و مسئولیت نگهداری آن را بعهده بگیرد.
ماده2- مسئولیت حفظ رمز ورود به پنل کاربری به عهده خود کاربر می باشد در صورتیکه کلمه عبور خود را فراموش کرده اید با استفاده از سیستم اس ام اس بازیابی کنید.

ج) قوانین درج تصاویر

ماده 1- درج تصاویری که مالکیت معنوی و حقوقی آن برای دیگران باشد تخلف محسوب می گردد و ممنوع می باشد.
ماده 2 – در صورت احراز تخلف طبق ماده 1 بند ی حساب کاربری غیر فعال و تمامی سوابق ایشان مسدود میگردد.
ماده 3 – در صورتی که تصاویر ناقص و یا اشتباه درج شده باشد و ارتباطی با مجموعه و بازی انتخاب شده نداشته باشد محتوا از طرف سایت تایید نخواهد شد.

د) قوانین ارسال دیدگاه

ماده 1 – دیدگاها مهمترین بخش آل اسکیپ می باشد و سایت به آن خیلی اهمیت میدهد و معتقد است دیدگاه‌های مطرح شده از تجربیات، بیشترین تاثیر را بر روی جامعه اتاق فرار دارد، بنابراین خواهشمندیم برای ارسال محتوای متن خود بیشترین زمان را گذاشته و بهترین نگارش را در بیان مطالب خود داشته باشید.
ماده 2 – مفهوم نظری که اندیشه و تجربه خودتان و به بیان ساده است و نوشته میشود از اهمیت بیشتری برخوردار است، بنابراین از کپی کردن از منابع دیگر بشدت خوداری نمایید.
ماده 3 – ارسال هرگونه دیدگاهی که محتوای آن توهین آمیز و مغایر با موازین اخلاقی و شامل اسپول شدن بازی باشد تخلف و ممنوع می باشد و پس از دریافت گزارش تخلف دیدگاه پاک شده و اکانت کاربر متخلف غیر فعال می گردد.
ماده 4 – قسمتهایی از دیدگاهی که محتوای آن راجب ترس و توهین باشد پاک می شود(دیدگاه خودتون و حرفه ای بنویسید).
ماده 5 – دیدگاهی که بیشتر از پنج دیسلایک بگیرد توسط بازیکنانی که همون بازی رو ثبت کرده باشند حذف میشود.
ماده 6 – تایید دیدگاه مربوط به بازی از طرف آل اسکیپ حداکثر پس از 24 ساعت بعد از ثبت انجام میگردد بنابراین در نوشتن نهایت دقت را داشته باشید.

ی) قوانین انتشار مطالب

ماده 1- نشر هرگونه مطالب، تصاویر، می بایست مرتبط با تصویر اشخاص حقیقی و بازی اتاق فرار بوده و مواردی که با موازین نظام جمهوری اسلامی مغایرت داشته و همچنین مطالب غیر اخلاقی و مستهجن ممنوع است.
ماده 2 – سوء استفاده از مطالب دیگران بدون کسب اجازه از صاحب مطلب تخلف و ممنوع میباشد و از طریق وب سایت و پلیس سایبری (فتا) قابل پی گیری می باشد.
ماده 3 – آل اسکیپ می تواند در صورت تخلف از قوانین سایت، عضویت کاربر متخلف را معلق و اکانتش را برای ایشان غیرفعال کند.
ماده 4 – آل اسکیپ گاها برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم (دریافت پیام در صندوق پیام ، نظرات ، اضافه شدن به لیست اتاق فرارها و …) برای شما ایمیل یا اس ام اس ارسال می کند؛ شما بدین وسیله موافقت خود را با دریافت اینگونه پیامها اعلام میدارید.
ماده 5 – برای پاسخگویی به مشکلات و درخواست های کاربران ، سایت از قسمت پشتیبانی برخوردار است که از طریق صفحه تماس با ما پاسخگوی موارد مرتبط خواهد بود.
ماده 6 – کلیه حقوق و محتویات نرم افزاری و ابداعات و طرحهای سایت آل اسکیپ متعلق به این سایت می باشد.
ماده 7 – مسئولیت درج کلیه مطالبی که حقوق مالکیت معنوی آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر است، بر عهده کاربر می باشد.
ماده 8 – آل اسکیپ می تواند هر قسمتی از این قرارداد را در هر موقع تغییر دهد که طی آن ایمیلی مبنی بر تغییرات قوانین برای کاربران ارسال می شود.