اتاق فرار کمپ آلفا

امتیاز : 5.0 / 5.0
5.0/5
اتاق فرار کمپ آلفا
0%
درجه سختی
تعداد : 4-7
سال : 1400
زمان : 90
تهران

میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، کوچه مظفری، پلاک 23

پیشنهاد آل اسکیپ

ترسناک
5.0
5.0/5
4-9
90
1400
تهران
تهرانپارس
ترسناک
5.0
5.0/5
4-12
90
1401
تهران
چیتگر
درباره بازی

اتاق فرار کمپ آلفا از مجموعه اسکیپ روم دات آی آر با ژانر هیجان انگیز در میرداماد تهران می باشد.

تم بازی اتاق فرار کمپ آلفا تئاتر تعاملی و نمایشی می باشد.

«کمپ آلفا»، اتاق فراری بسیار مرموز و هیجان‌انگیز است. شما در این بازی با معماهایی که تا کنون با مشابهشان رو‌به‌رو نشدید سروکار خواهید داشت!

فضا‌سازی خیره‌کننده از آینده و تئاتر تعاملی در بستر داستانی عمیق شما رو به دل سفری فراموش‌نشدنی می‌کشاند.

بیشتر از کمپِ آلفا، اتاق فراری از آینده!

امروزه شاهد توجه ویژه‌ی صنعت فیلم و سریال و همچنین بازی­های رایانه‌ای، به ژانر علمی تخیلی یا Sci-Fi هستیم. بسیاری از این فیلم­ها و بازی­ها دنیا را در زمان آینده به تصویر می­کشند. دنیایی که به واسطه تکنولوژی­های پیشرفته، شکل و شمایل متفاوتی با زمان حال دارد. از جمله این فیلم‌ها و بازی­ها می­توان به فیلم­های Upgrade و Ex Machina و بازی­های  Cyberpunk 2077 و Detroit: Become Human اشاره کرد.

اما در بازی­های اتاق فرار، با توجه به افزایش تعداد بازی­ها در ژانر ترسناک، کمبود بازی در ژانری مثل علمی تخیلی کاملاً مشهود است. اتاق فرار کمپ آلفا با هدف ایجاد تجربه­ای نو و هیجان­انگیز، تلاش کرده تا بازیکنان را در یک فضای آینده­نگرانه و تکنولوژی­محور قرار دهد و پای ژانر Sci-Fi را به دنیای اتاق فرار در ایران باز کند.

تکنولوژی حرف اول را می­زند!

یکی از مهم­ترین تفاوت­های کمپ آلفا با دیگر اتاق فرارها، استفاده­ی منحصربه‌فرد تکنولوژی در این بازی است. در کمپ آلفا دیگر خبری از قفل­های مکانیکی مرسوم در اتاق فرار نیست. تمامی قفل­ها از طریق مکانیزم‌های الکترونیکی و دیجیتالی باز می­شوند. در کمپ آلفا برای اولین‌بار از تکنولوژی اینترنت اشیا یا IOT (Internet Of Things) در یک اتاق فرار استفاده شده است. اینترنت اشیاء به زبان ساده یعنی ارتباط حسگرها و دستگاه‌ها با شبکه اینترنت که از طریق این ارتباط و تعامل بین لوازم متصل به شبکه و کاربران، امکان مشاهده و کنترل لوازم متصل به شبکه برای کاربران آن فراهم می‌شود. استفاده از این تکنولوژی امکانات جدیدی به کمپ آلفا اضافه می­کند که تاکنون در اتاق فرار دیگری دیده نشده.

آینده‌ای باورپذیر!

دکور و فضاسازی در کمپ آلفا از دیگر نقاط تفاوت این اتاق فرار با بازی­های دیگر محسوب می­شود. این بار به‌جای یک خانه قدیمی یا یک قتلگاه یا اتاق شکنجه، بازیکنان پا به یک زندان فوق پیشرفته در سال 2051 می­گذارند. نوع نورپردازی و ساخت دکور و همچنین تجربه کارکردن با سیستم­های الکترونیکی خاص، می‌تواند حس حضور در آینده را به بازیکن منتقل کند.

تجربه‌ای عمیق همراه با تئاتر تعاملی

اتاق فرار کمپ آلفا در سبک تئاتر تعاملی اجرا می­شود. سبکی که برای اولین‌بار با شبح بازارچه به دنیای اتاق فرار راه پیدا کرد. اما نوع تعامل در این بازی کاملاً با شبح بازارچه متفاوت است. روایت سناریویی عمیق و غیرقابل‌پیش‌بینی همراه با اکت­های تعاملی دست‌به‌دست هم داده تا بازیکن در فضای داستان بازی غرق شده و تجربه‌ای عمیق و به‌یادماندنی برای او رقم بخورد.

در انتها، فضاسازی و تکنولوژی­های جدید و منحصربه‌فرد در این بازی، باعث شکل‌گیری سبک جدیدی از معماها شده که می­تواند تجربه‌ای کاملاً جدیدی از اتاق فرار را برای بازیکن به ارمغان آورد. کمپ آلفا، اتاق فراری از آینده!

لابی
سوپرایز مناسبتی

اسکیپ روم کمپ آلفا

داستان اتاق فرار کمپ آلفا

سال ۲۰۵۱ میلادی؛ شما گروهی از محکومان به حبس ابد هستید. امروز به دلایلی که به شما گفته نشده، به یک زندان جدید منتقل می‌شوید. زندانی که زندان‌بانانش آن را «کمپ آلفا» می‌خوانند. این فقط شما نیستید که باید در کمپ آلفا باقی عمرتان را بگذرانید؛ شما تنها نیستید…

تیزر اتاق فرار کمپ آلفا
پخش ویدئو
اشتراک گذاری
پیشنهاد اسکیپ روم دات آی آر
5.0
5.0/5
4-7
90
1399
تهران
سعادت آباد
هیجان انگیز
5.0
5.0/5
3-7
75
1396
تهران
سرچشمه
ترسناک
5.0
5.0/5
3-6
60
1397
تهران
میدان ونک
ترسناک
5.0
5.0/5
4-8
70
1399
کرج
جهانشهر
مجموعه اسکیپ روم دات آی آر
اسکیپ روم دات آی آر
تاسیس : 1395
بازی فعال : 27
اسکیپ روم دات آی آر
تاسیس : 1395
بازی فعال : 27

نظرات اتاق فرار کمپ آلفا

با "ارسال دیدگاه جدید" به اسکیپ روم کمپ آلفا امتیاز بدهید.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

در صورتی که اطلاعات یا محتوای این صفحه با واقعیت مغایرت دارد تیم آل اسکیپ را با ارسال پیام در صفحه "تماس با ما" با خبر کنید.