اتاق فرار نفوذ

امتیاز : 5.0 / 5.0
5.0/5
اتاق فرار نفوذ
تم : تئاتر تعاملی، جاسوسی
0%
درجه سختی
تعداد : 4-10
سال : 1400
زمان : 75
تهران

تهران، تهرانپارس، خیابان ۱۳۰، بین ملکی (۱۱۱) و علیپور (۱۰۹)، پلاک ۱۰۰

پیشنهاد آل اسکیپ

ترسناک
5.0
5.0/5
4-9
90
1400
تهران
تهرانپارس
ترسناک
5.0
5.0/5
4-12
90
1401
تهران
چیتگر
درباره بازی

اتاق فرار نفوذ از مجموعه اسکیپ رومیست – Escape Roomist با ژانر هیجان انگیز در محله تهرانپارس تهران می باشد.

تم بازی اتاق فرار نفوذ تئاتر تعاملی، سکوت و استراتژیک می باشد.

 

نقش بازیکنان در اتاق فرار نفوذ

در اتاق فرار نفوذ، شما نقش نیروها و جاسوسان سازمان اطلاعاتی ایران را دارید که باید با ورود مخفیانه به یک سازمان امنیتی و مخوف به اسم فراموشخانه، مدارک و اطلاعات محرمانه‌‌ی آن را به دست آورید و از آن جا خارج کنید.
در این مسیر با چالش‌ها و ماموریت‌های مختلفی همچون نگهبان‌ها، لیزرها، دوربین‌های مداربسته، سنسورهای صوتی و تدابیر امنیتی سازمان روبرو می‌شوید که با کمک فرمانده‌ی خود باید با موفقیت از آن‌ها عبور کنید.

ویژگی ها و تفاوت های اتاق فرار نفوذ

اتاق فرار نفوذ به معنای واقعی کلمه یک اتاق فرار خاص و متفاوت پر از ایده‌های جدید است. این بازی با یک ساختار و GAMEPLAY کاملا متفاوت، تمام معادلاتی را که از یک اتاق فرار عادی در ذهنتان دارید به هم می‌ریزد و با ویژگی‌های جدیدی در اسکیپ‌روم آشنایتان می‌کند.
نفوذ یک اتاق فرار OPEN MAP یا نقشه‌باز است. به این معنی که هیچ درِ بسته‌ای در این اتاق وجود ندارد. شما آزادانه می‌توانید در تمام فضاهای بازی حرکت کنید و در انتخاب چگونگی و زمان انجام اهداف و ماموریت‌ها اختیار کامل دارید.
معماهای بازی روند خطی ندارند و موازی‌اند! یعنی سرنخ‌های حل هر معما از ابتدا در دسترس است و حل معماها وابسته به معماهای دیگر نیست.‌
قبل از ورود به بازی، نقشه‌ی سازمان و اطلاعاتی مثل تایم عبور و مرور نگهبان‌ها، مسیر رفت و آمد آن‌ها و … در اختیار شما قرار می‌گیرد. حال شما باید تصمیم بگیرید با چه استراتژی و برنامه‌ای عملیات را انجام دهید. در کشیدن نقشه و چیدن استراتژی هیچ محدودیتی ندارید. همه چیز مطابق با حرکات و نوع بازی شما پیش خواهد رفت. برای مثال می‌توانید با نگهبان‌ها تعامل کنید، می‌توانید آن‌ها را فریب دهید، می‌توانید از آن‌ها فرار کنید، پنهان شوید یا …
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اتاق فرار نفوذ، تاثیر شما در روند و اتفاقات بازی است. هر تصمیمی که می‌گیرید، هر نقشه‌ای که می‌کشید، هر تعاملی که می‌کنید و … همگی می‌توانند مسیر بازی را تغییر دهند و اتفاقات جدیدی را رقم بزنند و در نهایت به پایان متفاوتی منجر شوند.
یکی دیگر از خصوصیات نفوذ، امتیازی بودن آن است. رکورد زمانی در این بازی معنایی ندارد. همه تیم‌ها ۷۵ دقیقه بازی می‌کنند. امتیازی که در این ۷۵ دقیقه کسب می‌کنید میزان موفقیت و رکورد شما را تعیین می‌کند.

نکات و پیشنهادات

اگر تجربه‌ی بالایی در بازی‌های اتاق فرار دارید و به دنبال یک تجربه‌ی جدید و متفاوت هستید، نفوذ بهترین پیشنهاد برای گروه شما است.
اتاق فرار نفوذ برای افراد و گروه‌هایی که تجربه‌ی اتاق فرار ندارند به هیچ عنوان مناسب نیست! درجه سختی صد درصد و روند متفاوت بازی برای گروه‌های حرفه‌ای در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از نفوذ، حداقل تجربه‌ی دو یا سه بازی دیگر از مجموعه‌ی ما را داشته باشید.

طراحی و ساخت

  • مدت زمان طراحی تئوری: بیش از ۱۰ ماه – از فروردین تا دی ۱۳۹۹
  • مدت زمان ساخت و اجرا: بیش از ۴ ماه – از دی ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰
  • تاریخ افتتاح: دهم اردیبهشت ۱۴۰۰
لابی دارد.
امکان سوپرایز مناسبتی دارد.
شرایط پارک ماشین در محله مناسب می باشد.

اسکیپ روم نفوذ

داستان اتاق فرار نفوذ

ایران، تهران، سال ۱۳۹۹

ساختما مرکزی و فوق سری انجمن «فراموشخانه» شناسایی می‌شود! انجمنی که زیر نظر یکی از مخوف‌ترین سازمان‌های جهانی است و فعالیت آن از زمان ناصرالدین شاه قاجار در ایران ممنوع اعلام شده است.

این انجمن به واسطه‌ی فعالیت‌های ماورائی و ارتباط با شیاطین، سعی دارد تا سیاست‌های ایران را تحت کنترل خود درآورد و حوادث ناگواری را برای کشور رقم بزند.

سازمان اطلاعات ایران موفق می‌شود یکی از نیروهای خود را به عنوان جاسوس وارد این گروه کند. از همین طریق اطلاعات و جزئیات زیادی از «فراموشخانه» و ساختمان آن به دست می‌آید.

بعد از مدتی کوتاه دیگر خبری از جاسوس سازمان اطلاعات به گوش نمی‌رسد! احتمال می‌رود شناسایی و دستگیر شده باشد…

‌ شما و گروهتان از طرف سازمان اطلاعات مامور می‌شوید تا به ساختمان امنیتی «فراموشخانه» نفوذ کنید. شما در‌ این ماموریت یک هدف اصلی و یک هدف جانبی دارید.

هدف اصلی، مطلع شدن از سرنوشت جاسوس اطلاعات و همچنین به دست آوردن نام رئیس بزرگ انجمن فراموشخانه در ایران است.

هدف جانبی، کشف و جمع‌آوری هر چه بیشتر اسامی، اسناد و مدارک اعضای انجمن فراموشخانه برای محکوم کردن این گروه است.

‌ به یاد داشته باشید؛ این یک ماموریت بسیار محرمانه و خطرناک است. ساختمان انجمن «فراموشخانه» ساختمانی است فوق امنیتی که علاوه بر نگهبان‌های مختلف، با نیروهایی شیطانی و ترسناک نیز محافظت می‌شود…

زنده ماندن و موفقیت در این عملیات بستگی به یک نقشه‌ی دقیق و یک کار تیمی تمام عیار دارد!

اشتراک گذاری
پیشنهاد اسکیپ رومیست
ترسناک
5.0
5.0/5
4-10
110
1401
تهران
تهرانپارس
ترسناک
5.0
5.0/5
4-10
90
1399
تهران
تهرانپارس
ترسناک
5.0
5.0/5
4-10
80
1401
کرج
گوهردشت
جنایی
4.6
4.6/5
4-10
90
1398
تهران
تهرانپارس
مجموعه اسکیپ رومیست
اسکیپ رومیست
تاسیس : 1398
بازی فعال : 4
اسکیپ رومیست
تاسیس : 1398
بازی فعال : 4

نظرات اتاق فرار نفوذ

با "ارسال دیدگاه جدید" به اسکیپ روم نفوذ امتیاز بدهید.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

اتاق فرار نفوذ ترسناکه؟

خیر! اتاق فرار نفوذ توی دسته بندی بازیهای هیجان انگیز می باشد. پچیدگی سناریوی بازی نفوذ امکان ترسناک بودن این بازی و از طراحان مجموعه اسکیپ رومیست گرفته.

قیمت اتاق فرار نفوذ چقدر است؟

اتاق فرار نفوذ در حال حاضر با قیمت 130 هزارتومان برای هر نفر می باشد.

اسکیپ روم نفوذ برای چه سنی مناسب است؟

از آنجایی که این بازی نیاز به تجربه زیادی دارد سختی بازی برای همه سنین هست ولی بهتر است سن بالای 16 سال باشد.

در صورتی که اطلاعات یا محتوای این صفحه با واقعیت مغایرت دارد تیم آل اسکیپ را با ارسال پیام در صفحه "تماس با ما" با خبر کنید.