اتاق فرار رتیل

امتیاز : 5.0 / 5.0
5.0/5
اتاق فرار رتیل
تم : جنی روحی
0%
درجه سختی
تعداد : 4-7
سال : 1402
زمان : 90
سیرجان

سیرجان، میدان امام حسین، بلوار سردار جنگل، کوچه اول

پیشنهاد آل اسکیپ

ترسناک
5.0
5.0/5
4-12
90
1401
تهران
چیتگر
ترسناک
5.0
5.0/5
4-9
90
1400
تهران
تهرانپارس

Tarantula Escaperoom

درباره بازی

مجموعه سیرجان اسکیپ فعلا با ژانر ترسناک و با تم جنی روحی در سیرجان درحال اجرا میباشد این مجموعه در تلاش برای راه اندازی اتاق فرار با ژانر ترسناک و تم اسلشری (سلاخی) میباشد تا هیجان شما عزیزان را به اوج بکشاند.

و در مجموعه سیرجان اسکیپ امکان سوپرایز مناسبتی وجود دارد یعنی اگه خواستی کسی رو برای تولدش یا سالگرد ازدواج یا … سوپرایز کنی بیارش پیش ما تا ما براتون این کار رو انجام بدیم و تا اخر عمر این سوپرایز یادش میمونه و برای پارک ماشینتون هم نگران نباشین ما به اندازه کافی فضا برای پارک ماشینتون داریم.

لابی دارد.
امکان سوپرایز مناسبتی دارد.
شرایط پارک ماشین در محله مناسب می باشد.

اسکیپ روم رتیل

داستان اتاق فرار رتیل

محمود افغان یک قاچاقچی حرفه ای و خطرناک است که در پوشش دعا نویسی که صاحب عطاری است به ظاهر برای بچه دار شدن و مشکل نازایی همچنین زنده ماندن جنین به زنان کمک می کند.
او مردی 50 ساله، و بسیار باهوش، داراری اختلالات روانی است. سیرجان را بخاطر اینکه از شمال به مشهد و تهران و از جنوب به بندرعباس و از شرق به زاهدان متصل بود انتخاب کرد برای زندگی تا ترانزیت بهتری به سراسر ایران داشته باشد
رتیل در خانه‌ای ساده اما مخوف زندگی میکند از طرفی پلیس سخت دنبالش است تا مدارکی پیدا کند و او را به زندان بیاندازد اما مدرکی تا کنون پیدا نکرده بجز رفت و آمدهای زنان و دختران باردار که برای گرفتن دارو یا طلسم به منزل محمود می روند ….

اشتراک گذاری
پیشنهاد سیرجان اسکیپ
No data was found
مجموعه سیرجان اسکیپ
No data was found
No data was found

نظرات اتاق فرار رتیل

با "ارسال دیدگاه جدید" به اسکیپ روم رتیل امتیاز بدهید.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

در صورتی که اطلاعات یا محتوای این صفحه با واقعیت مغایرت دارد تیم آل اسکیپ را با ارسال پیام در صفحه "تماس با ما" با خبر کنید.