تخفیف اتاق فرار

تخفیف اتاق فرار
تخفیف اتاق فرار در وب سایت آل اسکیپ

بازی اتاق فرار جزو کارهایی هست که قبل از اینکه سازندهای این بازی به آن نگاه درآمدی داشته باشند به هدف و رسالتی که قرار است با طراحی و ساخت آن بوجود بیاید علاقه خاصی دارند. ساخت بازی های اتاق فرار در کل دنیا توسط نوابغ و متخصص هایی انجام می شود که از مهارت های فردی متنوعی بهره مند هستند(هر کسی نمیتواند اتاق فرار بسازد و موفق بشود). بازیهای اسکیپ روم در واقع با هدف آموزش، تیم سازی و تقویت هوش هیجانی افراد یک جامعه ساخته و هر روز توسط تیم گیم مستر بازی اجرا می شوند. به همین دلیل است که شاید مبلغی که بابت آن دریافت می شود واقعا جبران هزینه های بازیهای شایسته و استاندارد را نداشته باشند. با این حال ما در وب سایت آل اسکیپ تلاش خودمان را کردیم که بازی هایی که لایق و از نظر کیفی سطح خوبی را دارند را با تخفیف به شما معرفی کنیم. امیدواریم که در این مسیر با کمک شما بتوانیم این سرگرمی آموزشی محبوب را توسعه و مورد حمایت قرار دهیم.

تخفیف 10% تهران
رزرو با تخفیف ویژه 10%
ساعت
دقیقه
ثانیه
gif optimize
ترسناک
5.0
5.0/5
10-4
90
1400
10% تخفیف
تهران
ستاری
تخفیف 10% کرج
رزرو با تخفیف ویژه 10%
ساعت
دقیقه
ثانیه
gif optimize
ترسناک
5.0
5.0/5
10-4
80
1401
10% تخفیف
کرج
اصفهانیها
ترسناک
5.0
5.0/5
4-8
90
1401
10% تخفیف
کرج
گلشهر
تخفیف 12% کرج
رزرو با تخفیف ویژه 12%
ساعت
دقیقه
ثانیه
gif optimize
ترسناک
5.0
5.0/5
9-4
90
1401
12% تخفیف
کرج
شاهین ویلا
ترسناک
5.0
5.0/5
10-4
90
1400
12% تخفیف
کرج
گلشهر
ترسناک
5.0
5.0/5
5-10
120000
1401
12% تخفیف
کرج
بلوار مطهری

اتاق های فرار یک گزینه سرگرمی محبوب است که در آن شرکت کنندگان پازل ها و سرنخ هایی را برای فرار از اتاق موضوعی در یک بازه زمانی مشخص حل می کنند. اتاق های فرار با تخفیف یک راه مقرون به صرفه برای تجربه این هیجان است. بسیاری از شرکت‌های اتاق فرار تخفیف‌هایی را در ساعات غیر اوج مصرف یا تبلیغات ویژه ارائه می‌کنند که می‌تواند 25 درصد یا بیشتر از قیمت پذیرش معمولی برای شرکت‌کنندگان صرفه‌جویی کند. اتاق های فرار تخفیف دار می توانند یک فعالیت هیجان انگیز و مقرون به صرفه را برای دوستان، خانواده ها یا همکاران فراهم کنند. مهم است که از قبل رزرو کنید و نظرات را بخوانید تا از تجربه ای با کیفیت اطمینان حاصل کنید. شرکت‌کنندگان ممکن است نیاز داشته باشند که ذهنی باز داشته باشند و برای حل معماها و فرار موفقیت‌آمیز از اتاق همکاری کنند. با طرز فکر صحیح، یک اتاق فرار با تخفیف می تواند یک ماجراجویی منحصر به فرد و چالش برانگیز را ارائه دهد.

کد تخفیف اتاق فرار

کدهای تخفیف وب سایت آل اسکیپ یکبار مصرف بوده و اعتبار هر کد تخفیف 15 روز می باشد. نکته: این کد فقط جهت رزرو از وب سایت مجموعه ارائه دهنده خدمات معتبر می باشد. درصد کد تخفیف برای تمام تیم می باشد، پس از رزرو از وب سایت و کسر از پیش پرداخت تخفیف مابقی در محل مجموعه قبل از تسویه کامل صورت میگیرد.

نکته: حتما جهت استفاده از کد تخفیف باید رزرو بازی از روی وب سایت خود مجموعه با اعمال کد تخفیف آل اسکیپ انجام شده باشد.

قیمت اتاق فرار

بازی های اتاق فرار با قیمت های متفاوتی ارائه می شوند، علت آن تفاوت در سناریو، ژانر، مدت زمان بازی و هزینه های اجرای بازی می باشد. در سال 1401 عمدتا بازی های معرفی شده در وب سایت آل اسکیپ از نفری 90000 تومان هست تا 310000 تومان. موضوع قابل اشاره آن است که بی شک با توجه به دستاوردهای روانی و تاثیرات مثبت این بازی بر روی بازیکنان هزینه دریافتی کاملا منصفانه و قابل ارزش می باشد، اگر چه تخفیف آل اسکیپ در این بازیها هم شاید قابل توجه نباشد ولی تا جای امکان سعی شده تا از این طریق بازیهای ارزشمندی رو برای بازیکنان وب سایت مورد توجه قرار دهیم و همچنین رزرو مستقیم از وب سایت مجموعه ها، خود فرهنگی است برای از بین نرفتن کسب و کارهای کوچک و ارزشمند.

هیجان بازی اتاق فرار با تخفیف ویژه آل اسکیپ

آل اسکیپ وب سایت معرفی بهترین بازی های فکری اتاق فرار در تهران و کرج می باشد که با هدف تقویت هوش هیجانی و تیم سازی جامعه مخاطبان اتاق فرار و همچنین رونق کسب و کار بازیهای فکری اسکیپ روم راه اندازی شده. آل اسکیپ سعی میکند تجربه ای جدید و هوشمندانه با رزرو بهترین بازی های تهران و کرج را با تخفیف ویژه اختصاصی برای بازیکنان اتاق فرار فراهم کند.

بازیکنان اتاق فرار عمدتا بدنبال رزرو بازی ها به شکل ساده ترین و سریعترین راه هستند، بنابراین پیشنهاد همیشگی ما رزرو مستقیم از وب سایت مجموعه ارائه دهنده خدمات میباشد هم سریعترین راه و هم مطمئن ترین روش رزرو بازیها است، که همین مهم باعث شد که مجموعه های با اصالت تخفیف هایی به صورت دائمی و موقت برای بازیکنانی که مستقیم از وب سایت خودشون رزرو میکنند در نظر بگیرند و ارائه کدهای تخفیف اتاق فرار به صورت اختصاصی از طریق وب سایت آل اسکیپ می باشد.

امروز آل اسکیپ با ارائه راهکار هوشمندانه ای در این شرایط سخت کنونی اقتصادی توانسته در انتخاب و رزرو بازیهای اتاق فرار تاثیر گذار باشد. ارائه تخفیف های اتاق فرار در آل اسکیپ همیشگی و هروز می باشد و رزرو با تخفیف هیچ نیازی به هماهنگی از قبل و محدود به ساعات خاصی نمیشه.

با تخفیف فرار کنید

اتاق های فرار تجربیاتی هیجان انگیز و چالش برانگیز هستند که یک فعالیت گروهی صمیمی را برای خانواده ها، دوستان یا همکاران ارائه می دهند. تخفیف در قیمت ماجراجویی اتاق فرار می‌تواند آن را برای کسانی که به دنبال یک گردش هیجان‌انگیز و مفرح هستند، در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر کند. ارائه دهندگان اتاق فرار در تمام طول سال تبلیغات مختلفی مانند تخفیف و کدهای کوپن، معاملات دو به یک، قیمت های خارج از پیک، تخفیف های دانشجویی، پیشنهادات گروپون یا جوایز برنامه وفاداری را برای کسب بازی های رایگان یا تخفیف دار پس از تعداد معینی از بازدید ارائه می دهند. علاوه بر این، تعطیلاتی مانند جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری فرصتی عالی برای به دست آوردن بلیط های اتاق فرار یا بسته های تخفیف دار است. به صفحات رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها یا وب سایت های رسمی اتاق های فرار محلی خود توجه داشته باشید تا از آخرین معاملات و تبلیغات مطلع شوید. با کمی تحقیق می توانید هیجان یک ماجراجویی در اتاق فرار را بدون هدر رفتن تجربه کنید.

خوشحال میشیم در رابطه با تخفیف های "آل اسکیپ" نظر خودتان را بنویسید.
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

استفاده از کدهای تخفیف آل اسکیپ خیر! طرح تخفیف ها در وب سایت آل اسکیپ بسیار هوشمندانه می باشد و مجموعه هایی با این طرح همکاری میکنند که هم با کیفیت و هم همراه بازیکنان حرفه ای می باشند. اتفاقا از روش رزرو مستقیم از وب سایت خود مجموعه استقبال هم می کنند.

از 10 درصد هست تا 20 درصد. و تخفیف ها واقعی هستن.